اول - چندیست که به دلیل سیستم قدیمی بلاگفا و بی تحرکی جناب آقای شیرازی ، مدیریت سایت بلاگفا ، بنده تصمیم به انتقال این وبلاگ داشتم که هم اکنون عملی شد . سیستم نظر دهی این سیستم کمی متفاوت با سیستم نظر دهی سیستم بلاگفاست . اما از امنیت ،‌قدرت و تکامل بیشتری بهره منده. با کمی کلنجار رفتن و استفاده از استعداد سرشارتون در امر زبان با این سیستم به طور کامل آشنا می شین.

دوم - مینیمالی به یاد مینیمال نویسی های گذشته قرار می دهم که مدتیست که در ذهنم نگاشته شده و هم اکنون به ثبت می رسد :

سوم - آن فاحشه نیمه ی دیگر من بود .
سال ها هر شب به او پول میدادم ،
تا در کنارم باشد ،‌
شاید فاحشه ی من باشد ،‌
آن فاحشه نیمه ی دیگر من بود ...

چهارم - از کسی بابت محتوای اروتیک متن عذر خواهی نمی کنم . جایی برای عذر خواستن نیست .

پنجم - عکس زیر اثریست از graemebshaw به نام «shadow and light» .


ششم - آهنگ shape of my heart اثر sting که در چهار ساله که در همه ی لحظات کنار من بوده . برای دانلود کلیک کنید .

0 نظرات: