اول- این داستان خیلی وقته شروع شده. سلامی در کار نیست.

دوم- امروز بیست و دوم خرداد سال 1389 است. سالگرد انتخابات پرشور سال 88.

سوم- امروز بیست و دوم خرداد سال 1389 است. سالگرد برزخ میان جشن و عزاداری جنبش سبز.

چهارم- امروز بیست و دوم خرداد سال 1389 است. روزی که حکومت خودش رو برای اعلام موضعش آماده کرد.

پنجم- امروز بیست و دوم خرداد سال 1389 است. و من در نوستالوژی برزخ میان بهشت و دوزخ سرگردانم. در راه رویی میان خوش بختی و بدبختی. بر روی دیوارها مرز امید و نا امیدی.

ششم- فتوبلاگ اینجانب راه اندازی شد.

هفتم- عکسی به نام Airport arrivals اثری از stephieseye :

 هشتم- آهنگی به نام Together Again اثری از Evanescence . دانلود

11 نظرات:

    سلام بر مترو نشین عزیز!!!
    دلم گرفته...!
    فکرم جون نداره تا بنویسم!!
    نمیدونم چم شده!!
    مهم نیس!!زیاد پیش میاد!
    خب...دیگه نمیدونم چی بگم!!
    موفق باشی!
    این آهنگ رو حتما" دانلود می کنم!!:)

     

    سلام بر مترو نشین عزیز!!!
    دلم گرفته...!
    فکرم جون نداره تا بنویسم!!
    نمیدونم چم شده!!
    مهم نیس!!زیاد پیش میاد!
    خب...دیگه نمیدونم چی بگم!!
    موفق باشی!
    این آهنگ رو حتما" دانلود می کنم!!:)

     
    On ۵ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۴۸ ناشناس گفت...

    fek kardam gooreto gom kardi

     

    تصويرت به شدت من رو به اوج برد...

     

    بابت غيبت طولاني منو ببخش. از زماني كه ووردپرس فيلتر شده كمي سردرگم شدم، از اين نظر كه نمي دونم اين فيلتر شدن مثل يكي دو بار قبل موقتيه يا نه. اگر مطمئن بودم اين سري ووردپرس هميشگي فيلتر شده مطلب بعدي خودم رو در وبلاگ قبليم توي بلاگفا مي ذاشتم. تو اين مدت كه ووردپرس فيلتر شد كمي بي حوصله شدم توي نوشتن در وبلاگ، با اين سياست هاي مسخره اي كه در كشور اعمال ميشه حتي براي نوشتن هم انگيزه آدم از دست ميره واسه همين كمتر توي وبلاگ ميام و اگه كم بهت سر زدم عذر منو بپذير. به زودي آپ مي كنم، در ووردپرس يا در وبلاگ قبلي. بهت خبر ميدم.

     

    بسیار عالی

     

    سلام به تو دوست عزیز
    خوشحال میشم سری هم به من بزنی
    به وبلاگت علاقخ مند شدم

     

    اميداورم زودتر برگرديد
    من تازه به اين خط ِ مترو پيوسته بودم

     

    دلتنگی را درک می کنی؟
    گمان نکنم...!

     

    به دلیل فیلتر شدن وبلاگم، به آدرس جدید زیر نقل مکان کردم:
    http://specialdeliveryy.wordpress.com/
    سامان/دوست دارم سرما بخورم

     

    انگار قرار است من تا آخر عمر وبلاگ به دوش باشم.
    آدرس جدیدم بعد از ف_ی_ل_ت_ر شدن:
    http://armyofshadows.wordpress.com/