اول - ...وعليكم !

دوم - خودت خوبي !

سوم - يك چند وقتيه كه دارم از سايت هاي معتبر فتوبلاگ يك سري عكس هايي رو گلچين مي كنم تا هر از چند گاهي در سري هاي 99 تايي براتون بزارم كه دانلود كنين . اين عكس ها مثل عكس هاي سياسي و مجله اي نيستن كه از اين و اون و خاتمي و اوباما و آفريقا و خر و الاغ و ميمون و محمود و شامپانزه و از اين چرت و پرت ها باشه . همين عكس هايي هم كه مي زارم از همين مجموعه ست .  

چهارم - تا چند وقت ديگه كه تكميل شد براتون مي زارم.

پنجم - چه خبر از دوستان زبل ؟ مي خواستم يك چيزي بگم يادم رفت .

ششم - امروز توي راديو داشت آهنگ هايده مي ذاشت . ( شايد راديو فردا اشتباهي اومده بود .)

هفتم - با اين كه قرار بود از سياست كثيف حرفي به ميون نياد با اين حال بايد براي بار دوم زير قولم بزنم و بهتون پيشنهاد كنم اين كليپ فوق العاده زيبا رو ببينين . اگر دست من بود اسم اين كليپ رو مي ذاشتم :«! They love us»  .   براي ديدن اين كليپ كليك كنيد .

هشتم - به رسم ايام جديد يك عكس ، يك آهنگ و يك وبلاگ معرفي مي كنيم تا شايد عبرتي باشد براي متفكرين !

نهم -  اين عكس رو خيلي دوست دارم . رنگ درش يك حالت خاصي داره :

دهم - آهنگ "I dont give a fu.ck" از dope كه به سبك هارد راك نواخته شده . براي دانلود كليك كنيد. 

يازدهم - وبلاگي كه اين دفعه مي خوام معرفي كنم متعلق به دختر از جنس مرگ با نام دختري از جنس مرگ هست . اين وبلاگ از مجموعه اي از مينيمال هاي بسيار زيبا و احساس بر انگيز تشكيل شده . يكي از متن هاي اين وبلاگ :
سکوت... /اندوه را برایم به ارمغان آورده است... /سرما... /توان اندیشیدن را از من دزدیده است... /فریاد من.../صدایی ندارد...!

0 نظرات: